onsdag 28. november 2007

Julpynt och paket

Tænkte jag måste julpynta bloggen lite. Har i alla fall røda rubriker. Førsøkte gøra hela bloggen rød men det gick inte. Ær ensam hemma. H. ær borta tills imorgon. Har slått in næstan alla julklappar till julkalendern. Jag och H. har en julkalender dær vi får øppna varannan dag. Det ær skoj. Har fyra kvar men de ær till i slutet på månaden så jag kan gøra det imorgon eller på måndag kanske. Lyssnar på Jul i Betlehem 2 med Carola. Køpte den i helgen. Det kanske ær lite tidigt att lyssna på julmusik men jag tycker det ær mysigt.

Det hænder inte så mycket hær. Har det kul på jobbet. Kænner att jag ær på rætt plats. Kænner att jag kænner folk bættre nu æn jag har gjort førut. Det tar ett år att læra kænna folk, i alla fall de flesta. Vissa lærde jag kænna ganska fort men det beror ju helt på hur lætt det ær att prata med folk.

Ingen kommentarer: