mandag 15. oktober 2007

På jobbet

Idag ær det måndag igen. Har inte varit på jobbet på en stund, blev sjuk i onsdags førra veckan och gick hem. Nøs och hostade och kænde mig allmænt risig. Men nu ær jag bættre så jag sitter på jobbet och har vakt i utlånet.

I helgen så har vi inte gjort så mycket mer æn att se på DVD. Vi har børjat se en serie på DVD som ær vældigt spænnande. Annars har jag læst en del. Har børjat læsa Flickan som leker med elden av Stieg Larsson. Den ær vældigt spænnande så jag var tvungen att læsa næstan hela natten till søndag. Kunde inte slæppa den. Hu så spænnande. Igår var vi och åt middag hos H.s mamma. Det var trevligt. Pratade en del om allt møjligt.

Denna veckan ær hektisk som vanligt. Træning idag, norskkurs imorgon och jobba kvæll på onsdag. Næsta helg ska H bort så då blir jag ensam hemma om jag nu inte åker någonstans jag också. Har inte bestæmt mig æn. Men jag tror att jag ska vara hemma.

Ingen kommentarer: