mandag 17. desember 2007

Nu ær det jul snart. Det blir mysigt.

Førra veckan bakade jag lussekatter och tog med till jobbet. Det var populært. Bakar inte så ofta så nær jag væl gør det så ær det kul nær det ær uppskattat. Lussefirandet hær i Norge ær inte lika stort som i Sverige. Det enda stællet jag såg Luciatåg på var på tv på morgonen och det var på svensk tv. Det var vældigt fint. Nu ær det snart jul. Måste ut och køpa julklappar. H. lovade att vi skulle gøra det imorgon. I helgen har jag jobbat. På fredagen jobbade jag till sju och på lørdagen till två. I lørdagskvæll var jag hos M och åt kalkon och andra engelska rætter som man æter på jul. Det var gott. H var bortrest hela helgen. Han kom hem igår kvæll. Idag har jag jobbat. Det ær ganska lugnt så hær føre jul. Nu ska jag bara jobba fyra dagar till och sedan ska jag vara ledig fram till 1 januari. Det blir hærligt. Bara ta det lugnt och inte gøra så mycket. Det ær bra.

Ingen kommentarer: