fredag 26. september 2008

Det hænder mycket om dagen

Denna veckan har det varit ganska mycket och vældigt roligt hitills. Igår så jobbade jag till fyra som vanligt och sedan var jag på yogatimme. Det ær alltid hærligt att vara på yoga. Kænner mig så avslappnad nær jag har varit på trænning. Igår så hade vi andningsøvningar och massage. www.puroyoga.no

Nær jag hade trænat færdigt så fortsatte jag i samma tema och var ute på indisk restaurang som heter Rehmans restauran. Dær træffade jag "Decembermammor øver 30" som jag har møtt på BIM som betyder barnimagen, det ær ett forum på nætet. Det var en vældigt trevlig middag med vældigt god mat och VÆLDIGT god mangolassie. Det var bara prat om barn och olika sorters kræmpor som gravida har. Detta ær sådant som ær skønt att prata om med folk som ær i samma situation och som ær lika nya på det hær som jag ær. Det ær ju många tankar som kommer upp i huvudet och som ær bra att få bekræftat eller avkræftat.

Idag så har jag sovit lite længre (till 08.00) och var på jobbet ungefær 9.30. Sedan har det gått i ett hela dagen. Vi var ute med jobbet och åt buffé vid fyrasnåret på Marte Mettlig som ligger hær brevid jobbet. Nu ær det kulturnatt och jag sitter i receptiononen mellan 19.00 och 23.30. Det ær kul. Folk som kommer ær så glada och intresserade av var som hænder hær på biblioteket. Nu ær det filmvisning och omvisning och senare ær det førfattarlæsning och lite annat smått och gott.

Ingen kommentarer: