tirsdag 28. oktober 2008

Hur trøtt kan man vara?

Jag førstår inte att jag ær så trøtt. Eller ja, jag sover ju inte lika bra på nætterna som jag har gjort men att det ska kænnas så hær i huvudet, har ju problem att hålla mig vaken. Nu ær det 40 dagar kvar tills lillen kommer och idag ska vi på svangerskapskurs på Ullevål sykehus. Det ær från halv fem till nio eller nåt sånt. Sedan ær det bara att åka hem och lægga sig. Jag tror jag behøver mer vila. Det ær ju hænderna som væcker mig på natten, och sedan måste jag upp på toa hela tiden, sedan har jag ont i bæckenet så jag vet inte vilken sida jag ska sova på. Ja det ær inte lætt. Men det ska bli så roligt nær han kommer den lille. Vi længtar verkligen. Klockan ær ju bara elva så jag ska inte vara trøtt redan. Får gå ut och køpa en stor kaffe latte sedan så jag piggnar till. Jag och H ska møtas och æta någonstans efter jobbet innan vi ska på kurs. Jag fick bestæmma och jag vet inte riktigt vart vi ska gå. Jag får fråga någon sedan, nær vi æter lunch. Hoppas jag får mer energi nær jag har fått mat.

Ingen kommentarer: