mandag 9. november 2009

Cupfinalehelg

Denna helgen har varit full av cupfinaleting. Jag har varit på saker med både det ena och det andra laget. I lördags på dagen var vi med våra vänner som är Ålesundsfan, och på kvällen var vi med våra andra vänner som är Moldefan. Vi var på cupfinaleshow för Molde på Youngstorget och där var det drag. Jag som aldrig har umgåtts med fotbollsfans innan blev medryckt i festen. Det var trevligt. Igår så gick Hogne på matchen och jag och Erik satt hemma och såg matchen på tv. Jag har alltid lutat lite mer åt Ålesund än åt Molde så vi satt och hejade på Ålesund helt från början och vilken rysare. Det var spännande. När allt var färdigt och Ålesund hade vunnit så åkte vi ner till stan för att fira vinsten med tio Ålesundsfan som vi känner. Vi gick på restaurang och åt god mat och pratade. Det var mysigt.

Nu har jag lagt Erik och sitter och surfar lite. Ska väl göra något vettig snart.

I fredags hade vi besök av Liv Karin och Amelia. Det var trevligt. Det var länge sedan vi träffade dom nu sedan Liv Karin började att jobba.

Nu är det måndag och en ny vecka där det är fullt upp med saker som jag ska göra. På onsdag ska jag till Kläcken med jobbet och jag kommer tillbaka på torsdag. På fredag ska jag åka till mamma och vara där till söndag. Det blir trevligt.

Ingen kommentarer: