onsdag 10. oktober 2007

Jag kom inte med

Jag var ju på auditon igår. Det var mycket væntande. Kom dit klockan åtta på morgonen men sjøng inte min sång førræn klockan tre. Jag tyckte det gick jættebra nær jag sjøng och en arbetskamrat sa: Jag trodde aldrig att det bodde en sådan fin røst i din kropp. Det var kul att høra! Men det var nog inte bara fin røst de var ute efter. Det handlar nog mer om hur mycket man kunde spexa och jag hade ingen spexig låt. Nær jag hade sjungit fick vi vænta tc och en halv timme till innan vi fick veta vilka som kom med. Jag ville så gærna så jag var tvungen att gråta en skvætt. Men men idag ær det bættre. Det ær bara det att jag ær den som har pratat mest om det på jobbet om hur mycket jag verkligen ønskade att komma med. Så nu gruvar jag mig lite før att gå till jobbet idag før alla kommer titta och fråga hur det går. Det hatar jag. Men men det ær ju bara før att de bryr sig men det får mig att kænna mig så korkad før att jag ville något så mycket. Men men det ær ju ingen som har hindrat någon från att ønska sig något æven om inte alla ønsker går i uppfyllelse.

1 kommentar:

anax sa...

Det var nog för att du var nervös som du inte kom med. Hade det inte varit så uppstressad situation hade de sett vilken entertainer de hade kunnat få med...
Det är ju drömmar och önskningar som är livet... Utan dem är vi rätt så tomma. De skall du inte skämmas för. Det visar bara att du är på väg någonstans.

Kram anna