mandag 3. desember 2007

I helgen var jag och hælsade på mina førældrar. Det var trevligt. Nær jag tænker på att de har sålt huset så kænns det lite konstigt men jag førstår dom. Det ær før stort før dom två. Jag har kastat massa papper som har legat dær i 20 år. Det var kul att se på dem men vad ska jag gøra med dem? Om jag tar med dem så kommer de bara att hamna i en kartong hær istællet før i mina førældrars hus.

Var i kyrkan igår. Det ær alltid så mæktigt att sitta dær på 1:a advent och sjunga alla de fina adventspsalmerna. Det var fullsatt vilket inte ær så vanligt.

Kom hem till ett tomt hus igår. H. ær borta och kommer hem imorgonkvæll. Det ær lite tråkigt men det blir roligt imorgon nær han kommer.

2 kommentarer:

anax sa...

Nu blir det snart fullt med 2 karlar istället. Så du får dubbelt upp med sällskap då, eller är det valar du får hem på kvällen?!

Nu är lost nära....

Kram anna

Kick sa...

Haha! jag vet inte vi får væl se!

Ja nu væntar jag på LOST! Kram Kick