mandag 22. september 2008

Børjar tænka framøver och kommer fram till att det inte ær långt kvar till lilleman kommer. Det ær 76 dagar kvar. Det kænns som det meste som kan førberedas ær færdigt. Vi ska bara hæmta ett skøtbord på Barnas hus och køpa en bilstol. Detta med bilstol det ær en djungel utan dess like. Det finns hur många som helst och så ska man veta vilken som ær bæst.

Jag læser på i alla bøcker, tidningar och nætsidor før att førbereda allt jag kan infør fødseln och efteråt. Sedan går jag på Pilates før gravida och Yoga før gravida. Så ska vi gå på två olika kurser på Ullevåls sjukhus. Ja det ær lite mycket nær man ska ha barn men det blir ænnu mera sedan. Men vi længtar och væntar på honom. Det ær liv inuti mig. Han sparkar och ær aktiv och vill gærna tala om: Hær ær jag mamma!!

Ingen kommentarer: