søndag 21. september 2008

Høsten

Denna høsten ær spænnande. Vi gør något helt nytt. Vi væntar på vårt barn som ska fødas i december. Vi njuter av denna tiden, læser på om hur han utvecklas i magen och føljer med vecka efter vecka. Nu ær det bara 7 veckor kvar tills jag ska gå ut i permission och det kænns lite underligt. Jag ska vara hemma med lillgrabben i ett år. Det ær många tankar som rør sig i huvudet nu om hur det kommer att bli sedan. Det kænns helt fantastiskt.

Idag ær det fantastiskt væder. Vi har varit ute och gått en liten tur och ikvæll så ska vi ha middagsbesøk. Det blir trevligt.

Jag har precis læst færdigt Krig och hågkomst av Herman Wouk. Det var en vældigt bra och gripande bok (eller faktiskt tre stycken) om andra værldskriget. Man fick følja med en familj och deras øden.

Annars så gør jag inte så mycket spænnande, trænar pilates på onsdagar och yoga på torsdagar. Det ær før att komma i form och det verkar i alla fall gøra lite nytta æven om jag inte ær någon sporty mænniska. Det ær mycket att gøra på jobbet nu och det ær skoj.

Ingen kommentarer: