torsdag 10. september 2009

Spanien



Nu har jag Hogne och Erik och svigermor och svigerfar varit tio dagar i Spanien och badat i havet och i poolen, solat och ätit god mat på restauranger. Det var mycket gott, en kväll var jag och Hogne på ett fondueställe där vi fick kanongod köttfondue, två gånger var vi på strandrestaurangen och åt lunch och där åt jag avokado med räkor och gambas pill pill. Jag och Hogne turades om att bada med Erik i poolen och den andra gick till havet.

Annars gjorde vi inte så mycket. Vi var på marknad i Fuengerola en dag och jag köpte shorts och badtofflor till mig och en t shirt till Erik. En dag åkte vi in till Marbella (vi bodde en mil utanför) och gick runt i Gamlebyn och åt middag på strandpromenaden. Vi läste mycket, löste korsord och spelade lite kort. Vi hade en härlig semester. Flygresorna gick jättebra med Erik. Han är en väldigt bra resenär. :-)

När vi var i Spanien så började Erik att ställa sig upp ännu mer och han kryper lite. Han är så aktiv hela tiden. Han klättrar på möbler och på mig och Hogne.

Ingen kommentarer: