mandag 16. november 2009

Det händer mycket nu för tiden

Förra veckan var hektisk och väldigt rolig. Jag var hemma måndag och tisdag. I onsdags åkte jag till Kläcken med jobbet på seminarium. Det var trevligt och matnyttigt inför jobbstarten om tre veckor. Vi åt god mat både till lunch och till middag och så var vi på vinsmakning innan middagen i onsdags. Fick smaka på en del goda viner. Det var första natten jag sov utan Erik och det kändes som om bussen kröp hem till Oslo och att jag aldrig höll på att komma hem. När jag kom hem så fick Erik en god kram och jag kände mig lite rörd när jag tänkte på hur mycket man kan sakna en liten kille.

I fredags åkte jag till mamma över helgen. Jag lämnade Erik hos Hogne på jobbet vid tolvtiden och så tog jag tåget klockan ett. Det var trevligt att träffa mamma och jag hjälpte henne med lite av varje för hon har opererat sin höft så hon kan inte göra så mycket nu för tiden. Erik och Hogne fick stanna hemma.

Idag har vi varit nere på stan och köpt tågbiljetter för jag och Erik ska åka till min syster nästa torsdag. Det blir skoj.

Imorgon ska vi gå upp tidigt och sätta oss i kö på helsestasjonen så Erik kan få svineinfluensavaccin.

Ingen kommentarer: