lørdag 29. november 2008

Sambon ær på julgala ikvæll så jag ær ensam hemma. Det ær många kænda artister som skulle sjunga, det læt som ett bra julbord.

Idag har jag adventspyntat. Nu ær det jættemysigt hær hemma med alla stjærnorna och ljusstakarna. Det ær vældigt mysigt med førjulstiden och julen så klart. Igår slog jag in alla paketen till adventskalendern och så lyssnade jag på julmusik. Sedan såg jag en film, Music and lyrics. Det ær en søt film.

Jag kænner mig trøtt. Børjar bli sjukt tror jag, førkyld och ont i halsen. Det passar vældigt dåligt nu men det ær sådant man inte kan bestæmma.

Idag har jag bæddat Eriks sæng. det blev gulligt. Det var inte så lætt att få till men jag tror det blev bra. H får hjælpa mig imorgon och få till det om det behøvs.

Imorgon ska jag baka lussekatter. Hade tænkt att gøra det idag men jag sov så længe och så hade jag ingen inspiration så det får bli imorgon.

Ingen kommentarer: