mandag 21. september 2009

Måndag

Erik är fortfarande förkyld men han har ingen feber och han har ätit både gröt och middag idag. Nu sover han middag och jag surfar lite. Känner mig inte heller helt i form men men. Idag har vi lekt, haft sångstund och läst saga. Erik vill gärna att jag ska leka med honom ganska mycket och han vill sitta i knä och gosa. Mysigt!

Vi har hållit på med avvänjning nu i tre nätter och i natt vaknade inte Erik alls förrän klockan var 06.00! Vi ska fortsätta några nätter till så det håller i sig. Gissa om det är skönt att få sova på nätterna nu. Har inte gjort det sedan Erik föddes och när jag var gravid vaknade jag och behövde gå på toa på natten.

Idag sprang jag inne barfota och slog i lilltån och det gör fortfarande fruktansvärt ont. Tror jag har brutit tån igen. Förra gången var det "långtån" på högerfoten medan det är lilltån på vänsterfoten denna gången. Den är dubbelt så stor som en vanlig lilltå. Får se om jag måste gå till läkaren imorgon. De gör inte så mycket men det kan vara bra att få det kollat och tips på vad jag ska göra med den.

Ingen kommentarer: