tirsdag 22. september 2009

Mysig morgon

Nu har vi varit vaken i några timmar och Erik har tagit sin morgonblund. Själv satte jag mig vid datorn och tänkte jag skulle blogga lite. Avvänjningen går fortfarande bra och det är nog dags för mig att flytta in i sovrummet igen. Får nog ge det en natt till så vi vet att det verkligen fungerar. Idag har vi haft en mysig morgon. Erik han är så gosig nuförtiden så vi har suttit i soffan under en filt och sett på Gomorgon Norge och så har vi läst saga. Efter det lekte vi lite. Han är inte vaken så länge på morgonen innan han vill ha sin morgonblund.

Idag är det tråkigt väder så idag stannar vi hemma tror jag. Får se om det slutar regna så kanske vi kan gå en tur.

Erik förkylning verkar vara borta så det tog inte så lång tid innan han blev frisk.

Ingen kommentarer: