torsdag 26. mars 2009

Tandläkaren, besök på jobbet och träff på Fredriksborg

Igår var vi väldigt aktiva Erik och jag. På morgonen var det först det årliga besöket hos tandläkaren och det var inga hål i år heller. Priset har gått upp men jag tänker att om jag inte går dit nu så blir det ännu dyrare längre fram i livet. Tandläkaren var nöjd med mig och sa att jag hade fina tänder.

På väg hem från tandläkaren tog vi en tur in på Nasjonalbiblioteket och sa hej. Många var på kurs och konferens så jag träffade bara några stycken. Efter det så gick vi till Waynes coffee och åt lunch. Där var det helt hysteriskt och jag blev väldigt stressad för att det var mycket folk och Erik var på dåligt humör. Skyndade mig att äta men det var god mat och väldigt god kaffe.

När jag kom tillbaka till Bygdøy var det träff på Fredriksborg som det är varannan onsdag. Det är helsestasjonen som ordnar detta och det var massa mammor där. Man får en kopp te eller kaffe och en bulle så sitter man och pratar. När vi var färdiga där så gick jag och fikade med tre andra mammor. Två av dem har barn som är som Erik och den sista har en dotter som är två och en halv månad. Det var väldigt trevligt och hoppas på fler fikastunder med dessa mammor.

Ingen kommentarer: