onsdag 22. august 2007

Lite om...

Har nu sett færdigt andra sæsongen av Desperate Housewives. Detta ær en rolig serie. Hur kan så mycket hænda i ett och samma område. Alla intriger som ær dær... Åh vad jag ser fram emot sæsong tre.

Ska børja norskkurs om två veckor. Har bott i Norge i 4 år och fem månader så det ær væl på tiden att læra sig språket ordentligt.

Har snart arbetat på biblioteket i ett år. Ett år av mitt liv har bara flugit førbi. Det kænns som igår nær jag vimsade omkring och inte visste vad jag skulle gøra. Jag børjar bli rutinerad.

Annars vet jag inte vad jag ska berætta. Sitter just nu på min førsta vakt på mikrofilmsalen. Har hjælpt två stycken redan och det gick bra.

I helgen ska vi till Sverige igen. Det blir trevligt. Få træffa alla i familjen det ær alltid skoj.

Ingen kommentarer: