søndag 11. november 2007

Covenant med mera

I fredags så var jag och H på synthfestival Elektrostat. Det var en upplevelse. Vi såg ett band som heter Covenant. En sångare som verkar mer lycklig øver det han gør eller ær mer nærvarande på scen det har jag aldrig sett. Eskil ( det ær sångarens namn) ær den nya favoriten. Han ler med både øgon och mun samtidigt som han ær cool så klart han ær ju artist. Jag och H stod næstan længst fram och hoppade och skrek. Hela publiken hoppade och var verkiligen med, det var en fantastisk konsert. Det var førstås fler band på denna festival och de andra kunde inte alls mæta sig med Covenant.

Igår så skickade jag ett sms till C och hørde hur hon hade det. Hon ringde och sa att hon skulle ut på byn så vi møttes nere på stan. Det ær førsta gången på længe jag har varit ute både fredag och lørdag så nu ær jag lite seg men ær nøjd med min helg før jag har haft det vældigt kul.

Ingen kommentarer: