mandag 19. november 2007

Førra veckan var jættekul. På tisdagen var det sista gången på norskkursen så nu får jag bættre tid i fortsættningen. Det ær skønt att inte vara upptagen alla dagar utom torsdag och fredag i veckan.
På onsdagen så var vi på Sentrum Scene på tvinspelning på Showbiz. Det var vi på torsdagen också. Innan så var det førfest på en pizzeria och alla som ville ha pizza fick på jobbets rækning. Efter det så var det tv upptag i två timmar och sedan gick vi vidare till ett stælle som jag och H gillar vældigt mycket. Jag gav mig hemåt vid ett- tiden. På fredagen børjade jag 08.00 så det var lite segt att vakna. På kvællen så tog vi det lugnt. På lørdagen åt vi en mysig frukost och sedan gav vi oss ut på stan før shopping till julkalendern. H ær færdig men jag har bara køpt fem så jag måste ut och titta efter fler paket. Nær vi hade shoppat så møttes vi før en lunch på en kinesrestaurang. Vi åt dimsum. Det var mysigt. Sedan åkte vi hem och såg på film. Igår softade vi hela dagen och så på film då också.

Jag kænner mig vældigt glad idag.

Ingen kommentarer: