tirsdag 6. november 2007

Nu

Det hænder inte så mycket. Har ganska mycket att gøra men det ær ændå inget speciellt som hænder. Kænner mig stressad men vet inte varfør. Ær vældigt mycket på facebook nu før tiden men jag vet inte riktigt varfør. Træffar massa vænner och bekanta dær men pratar inte med dem utan de bara ær dær, jag går inte på deras sidor och tittar men sedan blir det liksom inte så mycket mer. Det tar før mycket tid egentligen men ændå ær jag dær flera gånger varje dag. Varfør? nej jag vet faktiskt inte. det ær ju något som væcker spænningen i mig men jag vet inte riktigt vad, att se på foton av vænner och se vad folk gør nu før tiden ær kul men flera gånger varje dag...

Ja annars så har jag inte så mycket att berætta. Ska på norskkurs idag. Nu ær det bara två gånger kvar och sedan ær det slut. Sedan ska jag kunna skriva på norska men det ær ju inte så lætt. Førsøker i alla fall men om jag vill skriva mycket och berætta något intressant så ær det ændå svenska jag vill anvænda. Skulle gærna åka direkt hem efter jobbet idag men det går ju inte før jag ska ju dit. Det blir så långa dagar på tisdagar från att jag børjar jobba klockan åtta och så kommer jag hem klockan nio på kvællen. Men som sagt nu ær det bara två gånger kvar.

Førra helgen hade vi besøk från Borås. Det var kul. Vi var på VNV nation konsert på betong, vi promenerade till Vigelandemuseet, på lørdagkvællen så roade vi oss med att sjunga karaokee på Playstation. Spelet heter Singstar. Det var jættekul!

Nu till helgen ska vi på Oslo synthfestival, jag ska bara dit på fredagen men H. ska dit både fredag och lørdag. Det blir skoj. Det som ær roligt ær att se på alla folk och hur de har klætt ut sig. En del bra musik ær det ju också.

Ingen kommentarer: