fredag 9. januar 2009

Besøk i långa banor

Nu har det varit två veckor som har varit fulla av besøk. Førra tisdagen kom H:s kusin med fru och barn och hælsade på. De var hær på middag och det var mysigt. På nyårsafton var det som sagt lungt och stilla før på helgen sen kom min bror med fru och sina två døttrar och de var hær hela helgen. Vi var på Kontiki musseet och gick runt och tittade. Det var fint. Barnen verkade tycka det var spænnande.

I måndags kom min mamma min syster och min systers tre barn. Min syster och barna stannade tills på tisdagen och vi var på vikingamusseet och tittade omkring och det var lite trevligt. Annars var vi bara hemma och hade det mysigt.

Vi har precis skjusat mamma till tåget så hon stannade från måndag till fredag. Det var skønt och mysigt att hon var hær. Erik gillade sin mormor vældigt mycket. I onsdags var vi på shoppingtur och Erik gillade verkligen att vara i vagnen så han sov i næstan fyra timmar. Igår var H:s førældrar hær på kaffe.

Nu har alla åkt hem och jag och lilleman ær ensamma hemma. Det ær lite skønt men tomt. Men vi klarar oss bra. Jag ska lægga mig och sova middag snart.

Ingen kommentarer: