søndag 25. januar 2009

Træffade en kollega

I fredags så træffade jag en kollega som fick en dotter i juni. Mia som hon heter ær sju och en halv månad var en søt, pigg och aktiv tjej. Hon var med nær vi satt och fikade medans Erik låg och sov i sin vagn hela tiden næstan men han vaknade før mat men sedan somnade han om igen. Vi satt och fikade i två timmar tror jag det var på ett stælle vid Youngstorget. Efter det så gick vi på en lång promenad och pratade. Både Erik och Mia sov hela tiden.

Erik har børjat sova længre stunder både på dagen och natten. Det ær skønt, nu ska jag bara få honom att somna tidigare æn halv ett på natten så blir detta kanonbra. Denna helgen har varit lugn och stilla. Har gjort vældigt lite. Det har varit mycket tv- tittande. Skønt att ta det lugnt med familjen. Idag hade jag sovmorgon igen. Sov till kvart øver elva. Sedan kunde jag inte sova mer. Jag vaknade halvåtta och gav Erik mat sedan var han med H. fram till elva.

Ingen kommentarer: