onsdag 21. januar 2009

Træff på Fredriksborg

Idag har vi varit på mammabarntræff på Fredriksborg. Det var ganska många mammor dær, tio stycken tror jag. Det var tre stycken som hade barn som var ungefær som Erik och de verkade trevliga. Alla tre hade fått flickor så Erik blir ænda pojken i gænget. Verkar vara mest flickor på den træffen men det var några som inte kunde komma idag så vi får se næsta vecka. Næsta onsdag ær det promenad med vagnarna om vædret tillåter. Mycket trevligt.

Annars så ska jag træffa mammor øver 30 som fått barn i december snart också. Det blir också kul. Dær var det en som ville ut och promenera med turistføreningen men det ær också på onsdagar så jag får se vad jag ska vælja att vara med på. Tror det ær bættre att vara med på något som ær lite nærmare men jag får se.

I helgen så kurerade ja bort det sista av sjukdomen som jag fick førra veckan och på søndagen så var sambons førældrar, syster och systerns man på besøk. Vi åt god trerætters middag och hade det mysigt och satt och pratade.

I måndags førsøkte vi ge oss ut på promenad men det var så mycket snø på trottoarerna så vi fick vænda och gå hem igen. Igår så var vi hemma hela dagen och det var sambon också (han hade hemmakontor). Så idag så har vi som sagt varit på træff och innan dess så var vi i stan en snabbsvæng och tog blodprov på mig. Sedan åt jag lunch på Korn innan træffen.

Ingen kommentarer: