mandag 17. august 2009

Födelsedag

I lördags fyllde jag 33. Jag fick Mamma Mia biljetter med 3-rätters middag av Hogne. Det blir käckt. Till middag åt vi lammkotletter och potatisgratäng och vi drack god rödvin till. Till efterrätt blev det chokladtårta från Smartclub där vi hade varit tidigare på dagen. Vi såg på dvd på kvällen.

I fredags tog jag tåget till Lörenskog där min systers dotter Annika spelade handbollscup. Det var mysigt att träffa henne för det var väldigt länge sedan. På kvällen så grillade vi kycklingfilé och hade det mysigt Hogne och jag.

Igår var vi på restaurang Solsiden och firade min och Malins födelsedagar. Det är en av Oslos bästa fiskrestauranger och det var fantastisk mat. Jag fick pilgrimsmusslor till förrätt, hummer till varmrätt (första gången jag åt hummer i mitt liv), och vit chokladmousse till dessert. Det var en kanonbra middag och jag fick fina presenter. Av Malin fick jag en jättefin sjal, av Björg och Gustav fick jag presentkort på CC Vest och av Anders fick jag två DVD:er och en CD-skiva. När vi kom hem så tog vi det lite lugnt och gick och la oss tidigt och det var tur för Erik vaknade halv sex idag.

Ingen kommentarer: