fredag 17. april 2009

En underbar dag

Idag har det varit härligt väder och jag och Erik har varit ute på långpromenad. Vi gick ner till Youngstorget ända hemifrån. Det tog en och en halv timme. Det enda stoppet vi gjorde var när vi träffade på ett otroligt långt demonstrationståg med Tamiler. Då fick vi stanna och vänta lite innan vi hittade en lucka och sprang igenom. Vi mötte Karina, Sigrid, Hege och Mia nere på Café Sör. Det var trevligt. Denna gången var Erik på riktigt bra humör och det var skönt att vara på café.

Nu har Erik somnat för natten och jag fick inte påbörjat mitt projekt att mata honom med extra mjölk på kvällen som jag har pumpat ut. Tänkte se om han sover bättre på natten då. Får se om han vaknar en längre stund senare så jag kan ge honom en flaska. Hogne är och jobbar i Bergen och kommer hem imorgon så ikväll så är jag och Erik hemma bara vi två. Vi har haft det mysigt och lekt på filten och sjungit.

Ingen kommentarer: