tirsdag 28. april 2009

En vecka hos mormor

Nu har jag och Erik varit i Lilla Edet hos min mamma i en vecka. Det var mysigt att umgås med mamma och gå och hälsa på pappa. När vi var där så var jag, mamma och Erik på shoppingtur, vi var hemma och åt god mat hela veckan och så var vi på laxbutiken och åt söndagmiddag. Jag träffade också min kompis Tina och hennes två barn Vilma och Hugo. Det var väldigt trevligt och det kändes som vi aldrig hade varit ifrån varandra trots att det var två år sedan vi sågs sist. Här är några kort från den dagen vi hade besök av min bror Magnus och hans familj och min syster Karin och hennes familj. Nu är vi hemma igen, vi kom hem igår vid tvåtiden. Vi åkte med Hognes pappa Gustav fram och tillbaka. Igår eftermiddag var vi på babysim hela familjen. Det var jättekul.



Det fanns en filt även hos mormor.




Detta är kusinerna Jakob, Astrid och Joakim.



Moster Karin när vi var på utflykt i en lekpark som ligger i närheten av där Eriks morfar bor.



Astrid var så go med Erik hela dagen och tog hand om honom. De lekte och här är hon ute och går med vagnen. Hon körde vagnen helt själv och ville inte ens ha hjälp i uppförsbackarna. Här är de utanför mammas hus.



Här sitter de i soffan och har det mysigt. Astrid ville gosa med Erik hela dagen och när min bror sa att de skulle åka hem så sa hon NEJ för hon hade sett fram emot denna dagen så mycket så hon ville inte åka därifrån.

Ingen kommentarer: