onsdag 27. mai 2009

En underbar dag

Idag har det varit fantastiskt. Jag och Erik har haft det så mysigt tillsammans och han har varit så go hela dagen. Vi var på promenad med de andra mammorna idag och han var på sitt bästa humör idag. Alla mammorna tog turen till Café Villa Grande och där satt vi länge och drack kaffe och pratade.

Jag och Erik har lekt både innan och efter promenaden och idag har han tyckt att jag har varit extra rolig och skrattat högt åt allt möjligt jag har gjort. Det är alltid trevligt. Nu har vi verkligen kommit in i det här med grötmåltider och idag fick han mer gröt än vanligt och jag spädde inte ut den med så mycket mjölk men han åt ändå som en häst. Nu har jag badat honom och sedan blev han jättetrött så nu sover han gott. Ikväll är vi ensamma hemma för Hogne borta ikväll.

Ingen kommentarer: