mandag 29. juni 2009

Tillbaka på jobbet

Nu är jag tillbaka på jobbet i två veckor. Första dagen idag. Det var trevligt. Fick börja med en vakt på läsesalen och tänkte: oj, kommer jag ihåg hur man ska göra där men det sitter tydligen i fingerspetsarna för det gick jättebra. På eftermiddagen höll jag på med fjärrlån och fick en guidad tur av Hilde nere i det nya magasinet. Upptäckte att paserkortet inte funkade där så jag fick gå och fixa det. Nu är det i alla fall ordnat.

När jag kom hem så möttes jag av mina favoriter Hogne och Erik. Erik har varit väldigt kramig idag sedan jag kom hem. Det var 6-månaderskontroll idag men ingen vägning och mätning som jag hade hoppats på men allt var bra med lillen. Han tycker att värmen är jobbig och vet inte riktigt vad han ska göra med sig utan är lite gnällig.

Nu har vi haft en mysig kväll och vi har suttit ute och ätit tacos och nu ska vi se på BROOM på tv.

Ingen kommentarer: